Martinovanje 2019

Društvo invalidov Hrastnik je 16.11.2019 odšlo z odlično organiziranim prevozom in dobro voljo naših članov proti Podkumu do gostilne Pr ...

Razstava ročnih del DI Trbovlje

V ponedeljek, 11. 11. 2019, smo se odzvale vabilu na otvoritev razstave ročnih del Društva invalidov Trbovlje, sekcije ročnih del ...

Kostanjev piknik na Kalu

Kot zaključek pohodne sezone Društva invalidov Hrastnik smo si izbrali obisk kostanjevega piknika na Kalu. Na zbirnem mestu smo se ...
Preberi več

Območno tekmovanje v pikadu – ekipno

V soboto 12. 10. 2019 je v Hrastniku, točneje v Porto Pubu, potekalo tekmovanje invalidov ZDIS-a v pikadu – ekipno ...

Izlet Sončnic

Na prelepo sončno soboto 12. 10. 2019 smo se Sončnice odpravile proti Dolenjski. Tam nas je v Orešju, vasici pri ...

Kopalni dan v termah Paradiso

Terme Paradiso, na obrobju Posavja, tik ob železniški postaji Dobova, so bile naša destinacija za zadnji kopalni dan v letošnjem ...

Prelepa Gorenjska

V soboto 28. 9. smo se invalidi odpravili proti Gorenjski. Že dva dni nazaj smo poslušali grozečo vremensko napoved: za ...

Limbarska gora

26.09.2019 smo se planinci društva invalidov Hrastnik podali na Limbarsko goro. Z avtobusom smo se odpeljali do Moravč. Ker smo ...

Tekmovanje v pikadu

Tako kot vsako leto, je tudi letos v okviru praznovanja dneva upokojencev potekalo tekmovanje v pikadu. Tekmovanje je organiziralo Društvo ...

Ogled otvoritve razstave DU Hrastnik

V ponedeljek, 16.9.2019 smo se odzvale vabilu na otvoritev razstave Društva upokojencev Hrastnik, sekcije ročnih del Marjetice. Z veseljem si ...

Funšterc 2019

V soboto, 14.9.2019 se je v Hrastniku odvijala deveta kulinarična prireditev – Funšterc. Članice našega društva sodelujemo na Funštercu že ...

Balinarski turnir ob prazniku Občine Sevnica

V četrtek, 5. 9. 2019 je v Sevnici potekal balinarski turnir trojk ob prazniku občine Sevnica, katerega je organiziralo domače ...

Kopalni dan Terme Olimia Podčetrtek

Prvi četrtek v mesecu septembru smo se odpeljali na naš predzadnji kopalni dan v letošnjem letu v Terme Olimia Podčetrtek ...

Piknik DI Hrastnik

V soboto 24. avgusta smo se srečali na tradicionalnem pikniku, ki smo ga letos organizirali pri Lovski koči na Kopitniku ...

Kopalni dan v Strunjanu

Letošnji praznični dan, 15. avgust, ki je padel ravno na četrtek, smo izkoristili za izlet na slovensko obalo in kopanje ...

Planinski dan invalidov na Kopah

Tako kot vsako leto smo se letos udeležili planinskega dneva invalidov na Kopah. Zbrali smo se ob 6. uri in ...

Območno tekmovanje invalidov ZDIS v ribolovu

V soboto, 20. 7. 2019. je potekalo območno tekmovanje invalidov ZDIS v ribolovu na trasi Orehovo pri Sevnici, ki ga ...

Ogled predstave v Studencu

V petek, 19. 7. 2019, smo si ogledali na Studencu – v gledališču na prostem, čudovito predstavo – Lepo je ...

Julijski izlet planinske sekcije

Za moj prvi izlet s planinsko sekcijo sem si izbrala izlet na Vršič. V torek smo se odpeljali iz Hrastnika ...

Srečanje delovnih invalidov v Lučah

V soboto 6.julija smo se invalidi našega društva udeležili tradicionalnega srečanja invalidov, ki je potekalo v okviru obeležitve 50. obletnice ...

Kopalni dan v Izoli

Prvi četrtek v juliju smo se šli kopat v Izolo. Čeprav je bil cel teden vroč, je v četrtek zjutraj ...

Razstava sekcije ročnih del DU Dol pri Hrastniku

Odzvala sem se vabilu za ogled razstave Društva upokojencev Dol pri Hrastniku, sekcija ročnih del Planike. Vsako leto nas razveselijo ...

Razstava stanovalcev Doma starejših v Hrastniku

Ogledala sem si tudi razstavljene izdelke stanovalcev Doma starejših. Nekaterim res ne zmanjka idej in razveseljujejo nas s svojimi izdelki ...

Avanturistični sprehajalni pohod članov DI Hrastnik – Planinska sekcija

Že ob 6 h zjutraj smo krenili iz hrastniške tržnice z udobnim avtobusom . Bilo nas je 25. Na Zgornjem ...

Dvodnevni seminar 6. – 7. junij 2019 Čateške Toplice

Iz Zveze delovnih invalidov Slovenije smo prejeli dopis, da smo vabljeni na dvodnevno usposabljanje in Slavnostno akademijo ob 50-letnici delovanja ...

Kopanje v Banovcih

Zadnji četrtek v mesecu maju smo se člani DI Hrastnik zbrali na tržnici v Hrastniku in se odpeljali v Terme ...

Predavanje o koži

V četrtek 16. maja 2019 smo v Knjižnici Hrastnik organizirali predavanje o koži, ki ga je izvedel dr. Ladislav Golouh ...

Območno tekmovanje ZDIS v balinanju – ekipno

V soboto 11. 5. 2019 je potekalo v Trbovljah območno tekmovanje ZDIS v balinanju – ekipno. Tekmovalo se je v ...

Kopanje v Termah Radenci

Društvo invalidov Hrastnik je dne 9.5.2019 organiziralo drugi kopalni dan, že kar tradicionalno, in to v Termah Radenci. Zbrali smo ...

Izlet na Lisco in Sveti  Lovrenc

Na zbirnem mestu na tržnici Hrastnik se nas je dne 25.04.2019 zbralo 22 pohodnikov društva invalidov Hrastnik. Na postajališču Brnica, ...

Kopanje težkih invalidov v Zdravilišču Laško

Kot že nekaj let dosedaj je društvo invalidov Hrastnik organiziralo dvodnevno kopanje težkih invalidov v Zdravilišču Laško. Komisija za zdravstveno ...

Tretji četveroboj v pikadu Rimske Toplice

V torek, 16.4.2019. je v prostorih DI Rimske Toplice potekal že tretji četveroboj prijateljskih društev invalidov v pikadu : DI ...

Območno tekmovanje v kegljanju – posamezno

Območno tekmovanje invalidov v kegljanju (posamezno) je potekalo v soboto 13.4. 2019 v Športni dvorani v Brežicah. Tekmovanja sta se ...

Razstava ročnih del ob 50 obletnici ZDIS – Slovenj Gradec

V četrtek, 11.4.2019 smo se udeležili razstave ročnih del ZDIS ob 50 letnici ustanovitve organizacije. Med 40 društvi je sodelovalo ...

Kopalni dan v Termah Topolšica

Za prvi kopalni dan v tem letu smo si izbrali Terme Topolšica, ki so odmaknjene od mestnega vrveža in hitrih ...
Preberi več

Obiski ob dnevu žena in materinskem dnevu

Dan žena, 8. marec in materinski dan, 25.marec sta posebna dneva v društvu invalidov Hrastnik. Tako je bilo tudi letos ...

Zbor članov

16. marca 2019 smo organizirali vsakoletni zbor članov Društva invalidov Hrastnik, že tradicionalno v Športni dvorani Hrastnik. Občni zbor je ...
Preberi več

Državno prvenstvo v hitropoteznem šahu – posamezniki

V soboto 16. 3.2019. je v gostišču Zasavski Gurman potekalo tekmovanje v hitropoteznem šahu za posameznike – invalide. Uvodoma je ...

Praznovanje dneva žena, 8. marec 2019

Srečanje članic DI Hrastnik v našem društvu poteka že kar tradicionalno. Tako kot že nekaj zadnjih let smo se 8 ...

Kulturni dan v Knjižnici Hrastnik

Za nami je še ena prireditev DI Hrastnik, kulturni dan. Zbrali smo se, da počastimo spomin na našega največjega pesnika ...

Območno tekmovanje invalidov v šahu – posamezno.

V soboto 2.2.2019 je v Kanižarici točneje v gostišču Štajdohar potekalo območno tekmovanje invalidov v šahu – posamezno. Tekmovanja sta ...